Public Relations w firmie NOWOŚĆ!!!

Czas trwania studiów:
2 semestry

Cel studiów:
Celem studiów jest kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności potrzebnych w prowadzeniu działań PR w firmach, organizacjach czy stowarzyszeniach, a także:

  • zrozumienie istoty nowego Public Relations;
  • nauka pracy z nowym konsumentem poprzez budowę nowych treści i wykorzystywanie nowych narzędzi;
  • zdobycie umiejętności budowy marki firmy;
  • nabycie praktycznych umiejętności w pracy z mediami, przygotowania materiałów prasowych, przeprowadzania konferencji;
  • opanowanie umiejętności publicznej prezentacji, budowania zespołu;
  • szerokie spojrzenie na PR powiązane z głębszą analizą najważniejszych zagadnień.


Adresaci studiów:
Studia przeznaczone są dla:

  • osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku PR, chcących wejść w zawodowe życie PR z solidnym pakietem praktycznej wiedzy i umiejętności z tej dziedziny;
  • osób prowadzących własną działalność gospodarczą lub  zajmujących się kształtowaniem wizerunku firmy czy organizacji, ale także dla pracowników działów marketingu;
  • pasjonatów, którzy pragną zgłębić szczegóły potęgi komunikacji, okiełznać ją i wykorzystywać w praktyce.

Program studiów:

  1. Wstęp do public relations
  2. Komunikacja społeczna i interpersonalna
  3. Media relations
  4. Prawo prasowe i prawo autorskie
  5. Monitoring mediów
  6. Komunikacja w sytuacji kryzysowej
  7. Nowoczesne formy PR w  social mediach
  8. Komórka PR/ rzecznik prasowy
  9. Corporate Social Responsibility
  10. Event marketing
  11. Komunikacja wewnętrzna (internal PR)
  12. Budowanie zespołu + coaching


Sylwetka absolwenta studiów:
Absolwenci będą posiadali kwalifikacje do pracy w charakterze specjalisty ds. public relations. Oznacza to, że będą  potrafili planować działania PR firmie  – począwszy od koncepcji, budowy programu, wybór technik i sposobów budżetowania, a kończąc na ewaluacji i badaniu skuteczności prowadzonych kampanii.

Warunki ukończenia studiów:
Do ukończenia studiów wymagane jest przygotowanie projektu (grupowo lub indywidualnie) ściśle związanego z reprezentującą firmą.

Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest zaliczenie przedmiotów przewidzianych programem studiów.

Opłaty:
Wpisowe:   - 100 zł
Opłata jednorazowa:  - 3000 zł
Opłata semestralna:  - 1600 zł (x 2)
Opłata ratalna:   - 340 zł (x 10)


Rekrutacja

Copyright © 2015 STUDIA PODYPLOMOWE. All rights reserved.